דף הבית » לא ידעתי » מה קורה אם הדרכון הישראלי שלי לא תקף?

מה קורה אם הדרכון הישראלי שלי לא תקף?

מה קורה אם הדרכון הישראלי שלי לא תקף?

מה קורה אם הדרכון הישראלי שלי לא תקף?

דרכון תקף חיוני לכל נסיעה בינלאומית. אם הדרכון הישראלי שלך אינו תקף, ייתכן שלא תוכל לנסוע לחו"ל. במאמר זה נדון במה שקורה אם הדרכון הישראלי שלך אינו תקף וכיצד להשיג דרכון חדש.

מהו דרכון ישראלי בתוקף?

דרכון ישראלי תקף הוא כזה שלא פג תוקפו והוא במצב תקין. כמו כן, עליו להכיל את כל החותמות והוויזות הנדרשות לנסיעה למדינה בה אתה מבקר.

מה קורה אם הדרכון הישראלי שלי לא תקף?

אם הדרכון הישראלי שלך אינו תקף, ייתכן שלא תוכל לנסוע לחו"ל. בהתאם למדינה בה אתה מבקר, ייתכן שתידרש כניסה או תידרש להוציא דרכון חדש. במקרים מסוימים, ייתכן שתוכל לקבל מסמך מעבר זמני משגרירות ישראל או הקונסוליה במדינה בה אתה מבקר. מסמך זה יאפשר לך לנסוע ליעדך, אך הוא אינו דרכון בתוקף.

איך משיגים דרכון ישראלי חדש

אם הדרכון הישראלי שלכם אינו תקף, תצטרכו להשיג דרכון חדש. לשם כך, תצטרכו לפנות למשרד הפנים הישראלי ולהגיש בקשה לדרכון חדש. התהליך לקבלת דרכון חדש הוא פשוט יחסית. יהיה עליך למלא טופס בקשה ולספק את המסמכים הדרושים, כגון תעודת זהות תקפה והוכחת אזרחות. תצטרך גם לשלם אגרה עבור הדרכון. לאחר אישור בקשתך, תקבל את הדרכון החדש שלך בדואר. לאחר מכן תוכל להשתמש בו כדי לנסוע לחו"ל.

סיכום

אם הדרכון הישראלי שלך אינו תקף, ייתכן שלא תוכל לנסוע לחו"ל. כדי לקבל דרכון חדש, יהיה עליך לפנות למשרד הפנים הישראלי ולהגיש בקשה לדרכון חדש. לאחר אישור הבקשה שלך, תקבל את הדרכון החדש שלך בדואר ולאחר מכן תוכל להשתמש בו כדי לנסוע לחו"ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן