דף הבית » חדש » טופס 106 – מה זה ולמה זה נחוץ?

טופס 106 – מה זה ולמה זה נחוץ?

טופס 106 - מה זה ולמה זה נחוץ?

מהו טופס 106?

טופס 106 הוא מסמך המשמש את שירות המס של ארצות הברית (IRS) לאיסוף מידע מתאגידים מסוימים בבעלות זרה הפועלים בארצות הברית. זה ידוע גם בשם "הצהרת מידע לתאגידים בבעלות זרה".

מי צריך להגיש טופס 106?

טופס 106 חייב להיות מוגש על ידי תאגידים בבעלות זרה העוסקים במסחר או בעסק בארצות הברית. זה כולל תאגידים שבבעלות אנשים זרים, ממשלות זרות, תאגידים זרים ושותפויות זרות.

איזה מידע נדרש בטופס 106?

טופס 106 דורש את המידע הבא:

  • שם התאגיד
  • שם וכתובת נושאי המשרה והדירקטורים בתאגיד
  • שם וכתובת בעלי המניות של התאגיד
  • שם וכתובת חברת האם של התאגיד
  • שם וכתובת החברות הבנות של התאגיד
  • שם וכתובת הסוכן הרשום של התאגיד
  • שם וכתובת מקום העסקים העיקרי של התאגיד
  • תאריך התאגדות
  • סוג העסק בו עוסק התאגיד
  • מספר מניות המניות המונפקות והמתקיימות
  • סכום ההון שהושקע בתאגיד
  • סכום ההכנסה שהרוויח התאגיד
  • סכום ההוצאות שהוציא התאגיד

מדוע יש צורך בטופס 106?

טופס 106 דרוש ל-IRS כדי להבטיח שתאגידים בבעלות זרה הפועלים בארצות הברית מדווחים כראוי על הכנסותיהם ומשלמים את המסים שלהם. זה גם עוזר ל-IRS לזהות ולחקור תוכניות העלמת מס אפשריות.

מתי יגיע טופס 106?

טופס 106 יגיע ביום ה-15 לחודש השלישי לאחר תום שנת המס של התאגיד. לדוגמה, אם שנת המס של התאגיד מסתיימת ב-31 בדצמבר, יש להגיש את הטופס עד ה-15 במרץ של השנה העוקבת.

כיצד להגיש טופס 106?

טופס 106 ניתן להגשה אלקטרונית דרך אתר האינטרנט של מס הכנסה או בדואר. כדי להגיש בקשה אלקטרונית, על התאגיד להירשם תחילה לחשבון קובץ אלקטרוני של IRS. לאחר יצירת החשבון, התאגיד יכול להיכנס ולמלא את הטופס. כדי להגיש בדואר, על התאגיד להדפיס את הטופס ולשלוח אותו ל-IRS. למידע נוסף על טופס 106, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן