חלוקת תפקידים נכונה

הדיון הזה מכיל 4 תגובות, ויש לו 5 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י תמונת פרופיל של חני קופילוביץ- אולפני רקורד 14 באפריל 2015 at 21:13.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #9813
    תמונת פרופיל של
    MIRI ASHDOD
    משתתף

    יוצא לי לעבוד עם מסריטות מקצועיות.
    הרבה פעמים הן מתערבות לי בבימוי, הן אומרת שבמצלמה זה נראה אחרת.
    לי אין דרך לראות מה שהן רואות.
    מה הפתרון?


    #9827
    תמונת פרופיל של
    nomi 123
    משתתף

    לבקש מהם לראות כמה שוטים במצלמה,
    הגיוני שהן צודקות…..
    והגיוני שיש לכל אחד טעם אישי-
    ומה שאת מדמיינת לא מסתדר להם.
    "והמאוד מקצועיות"- נותנות בדר"כ מייד לראות תוצאה- את הבמאית, ואת צריכה לאשר.
    המון הצלחה


    #9913
    תמונת פרופיל של
    yonit barski
    משתתף

    הצלמת אחראית על המראה האומנותי והויז'ואלי של הסרט.
    ולכן ברור שמתפקידה להסב את תשומת לב הבימאית לשוטים שלא נראים טוב במצלמה.
    כבימאית עלייך לבדוק את הפריים המצולם בכל שוט מחדש לפני תחילת הצילומים
    ורק לאחר שאת מאשרת אותו הצלמת תתחיל לצלם.
    בימאית וצלמת חייבות לעבוד כצוות בלתי נפרד. וצלמת טובה תדע מתי מקומה להתערב.
    שימי לב – הצלמת יכולה להתערב רק בבימוי הויז'ואלי ובבימוי תנועות המצלמה, ובשום אופן לא על שיטת הבימוי שלך
    או על רמת שביעותה מהשחקניות.
    בימוי השחקניות שייך לבימאית בלבד!

    (בהפקות גדולות הבימאית יושבת מול המוניטור לאורך כל הצילום וכך רואה בדיוק איך מצטלם כל פריים)

    בהצלחה רבה!!


    #9977

    מי כאן עובדת עם מוניטור?


    #10037

    אני הייתי שמחה לראות בימאיות מעורבות יותר. שונאת את המשפט- סומכת עליך… 🙂


מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.